Сервіс

Home » Сервіс

СЕРВІС

ролет, воріт, автоматики
«АЛЮТЕХ» в Рівне

— Висока якість продукції та комплектуючих
— Фірмовий шоу-рум та професійні консультації
— Сертифіковані, досвідчені монтажники

Сервіс

Гарантією довгої і стабільної роботи виробу є регулярне сервісне обслуговування в сертифікованих центрах.

Планове обслуговування знижує ризик передчасного зношування деталей і забезпечує безпечну експлуатацію воріт, ролет і автоматики.

ПП «Добродій Євротех» є офіційним партнером ГП «Алютех» в Рівному з повним спектром обслуговування.

Previous
Next

Кваліфіковані майстри

усі інженери сертифіковані й регулярно підвищують кваліфікацію в освітньому центрі «АЛЮТЕХ»

Сервісна підтримка

несправності усуваються швидко й професійно; безкоштовно в рамках гарантіїійних випадках

Сервісна мережа

на території країни працює понад 20 офіційних сервісних центрів «АЛЮТЕХ»

Рекомендуємо виконувати:
— регулярне сервісне обслуговування не рідше 1-3 раз на рік;
— після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
— через три місяці після монтажу виробу.


Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт.

Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт:

  • не рідше 1 разу на рік;
  • не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).

Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:

  • після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
  • через три місяці після монтажу виробу.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.

Своєчасне сервісне обслуговування ролетної системи є обов’язковою умовою забезпечення її високих споживчих властивостей.

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на його сервісне обслуговування з офіційним представником ГК «АЛЮТЕХ».

Технічне обслуговування й ремонт ролет повинні виконуватися фахівцями сервісної служби із застосуванням тільки оригінальних запасних частин і комплектувальних.

Сервісне обслуговування необхідно проводити не рідше 1 разу на рік. Якщо виріб експлуатується в особливих умовах (у разі тривалого впливу високих або низьких температур, підвищеної запиленості й тощо), то не рідше 1 разу на півріччя. А також після завершення оздоблювальних робіт, якщо ролети встановлювалися в процесі будівництва або ремонту об’єкта.

Фахівці сервісної служби перевіряють такі вузли й механізми:

  • ролетне полотно;
  • короб;
  • шини напрямні;
  • вал;
  • підвіс полотна;
  • привід;
  • ролики;
  • консолі, кришки й тощо.

З повним переліком регламентних робіт технічного обслуговування можна ознайомитися у відповідних документах:

За результатами регламентних робіт замовнику може бути наданий список деталей і вузлів, що підлягають заміні. Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.

Технічний огляд і обслуговування виробів здійснюються відповідно до встановленого переліку регламентних робіт.

Сервісне обслуговування виконується майстрами організації, що виконувала встановлення воріт. Фахівці офіційних представників ГК «АЛЮТЕХ» знають конструкцію виробів, правила складання й монтажу. Вони пройшли навчання з техніки виконання робіт і інструктаж з техніки безпеки.

Перше сервісне обслуговування необхідно проводити через три місяці після встановлення виробу. Надалі – не рідше 1 разу на рік. У разі особливих умовах експлуатації – не рідше 1 разу на три місяці. До особливих умов експлуатації відносяться:

  • в’їзди на території і стоянки з інтенсивністю використання воріт понад 30 циклів на день;
  • регіони з високими вітровими навантаженнями, тривалим – понад б місяців – періодом впливу негативних температур.

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування автоматики з офіційним представником «АЛЮТЕХ».

Рекомендуємо проводити планове сервісне обслуговування не рідше одного разу на 6 місяців.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.

Нам довіряють

Сьогодні продукцію ALUTECH  можна зустріти всюди адже всі вироби мають високі експлуатаційні характеристики:
м. Рівне, вул. Костромська, 49

© «Добродій Євротех Рівне» 2020.